Актуальність

Проблема розвитку творчих здібностей учнівської особистості є однією з центральних у педагогіці, оскільки прогрес суспільства - це шлях постійної творчості, долання стереотипів і вироблення нових нестандартних, часто несподіваних ідей, оригінальних підходів і шляхів до їх втілення. Одним із головних педагогічних завдань при цьому є виховання людини, здатної акумулювати й творчо переосмислювати набутий досвід, досягнення людства в науці, культурі, мистецтві. Це завдання відображене в Національній доктрині розвитку світи в Україні, в якій підкреслюється необхідність застосовувати нові педагогічні технології для формування творчих здібностей учня.

Практично, будь-яка педагогічна діяльність певною мірою торкається розвитку творчих здібностей і виховання творчої особистості, оскільки педагогічний процес є творчим за своєю сутністю, включаючи творчість учня, вчителя, батьків.

Методичний орієнтир цього педагогічного досвіду спрямований саме на розвиток уяви, фантазії, логічного та образного мислення, розвиток та вдосконалення мовленнєвої діяльності, спілкування, формування соціальної позиції та вміння жити та працювати в соціумі.Початкова школа відіграє вирішальну роль у розвитку особистості. Тому постає проблема пошуку нових ефективних методик навчання молодших школярів. Актуальність обраної теми вбачаю в тому, щоб виховати навички спілкування та співробітництва, навчити молодшого школяра вчитися, докорінно змінити зміст своєї діяльності. Саме через театралізовану діяльність формуються основи соціальної компетентності дитини. Адже, у казках можна знайти повний перелік людських почуттів, проблем і способи їх розв’язання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий