У роботі проаналізовано необхідність розвитку творчої особистості молодшого школяра засобами театралізованої діяльності, яка допомагає створити в дитячому колективі атмосферу вільного вираження почуттів і думок, максимально реалізувати творчі здібності школярів; формує й розвиває в учнів здатність самостійно діяти та застосовувати індивідуальний досвід у творчих життєвих ситуаціях.
Автор презентує власний педагогічний досвід роботи щодо формування творчої особистості учнів засобами театралізованої діяльності. Доводить, що систематична інтегрована робота з казкою є одним з перспективніших напрямків формування основи компетентності дитини, умовою розвитку творчих здібностей і естетичних смаків школярів.
У роботі представлено теоретичне обґрунтування, загальний опис досвіду та його результативність.
Автор презентує власний педагогічний досвід роботи щодо формування творчої особистості учнів засобами театралізованої діяльності. Доводить, що систематична інтегрована робота з казкою є одним з перспективніших напрямків формування основи компетентності дитини, умовою розвитку творчих здібностей і естетичних смаків школярів.
У роботі представлено теоретичне обґрунтування, загальний опис досвіду та його результативність.
Комментариев нет:
Отправить комментарий